نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2741
-
الف
+

فلمی جنجالی درباره وقایع بعد انتخابات ریاست جمهوری ایران

فلم «آشغال های دوست داشتنی» درباره وقایع بعد از انتخابات ریاست جمهوری ایران در سینماهای ایران به نمایش درآمد.

اولین تیزر فلم سینمایی «آشغال‌های دوست داشتنی» به کارگردانی «محسن امیر یوسفی» در فضای مجازی نشر شد.

به گزارش آی فیلم2، فلم سینمایی «آشغال‌های دوست داشتنی» به کارگردانی «محسن امیر یوسفی» سرانجام از چهارشنبه ۲۴ دلو در سینماهای ایران به نمایش درآمد.

 این فلم که در 6 سال گذشته نتوانسته بود معیارهای لازم جهت کسب جواز نشر را در سینماهای ایران را به دست بیاورد در 2  روز نخست اکران ۳۴۰ ملیون تومان فروش داشته است.

فلم سینمایی «آشغال‌های دوست داشتنی» تنها فلمی است که ارجاعات بسیار واضح و مستقیمی به حوادث سال 1388 خورشیدی در ایران دارد.

این فلم روایت یک مادر است که دخترش در جریان اغتشاشات بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 1388 بازداشت شده و حال مادر از سوی یکی از دوستانش ترغیب می‌شود تا برای آنکه دخترش بیش از این به تکلیف نیفتد، تدبیری بیاندیشد و در این مسیر اتفاقات جالبی رخ می‌دهد.

شیرین یزدانبخش، حبیب رضائی، هدیه تهرانی، نگار جواهریان، اکبر عبدی، صابر ابر و شهاب حسینی ازجمله بازیگران این فلم سینمایی هستند.

«شهاب حسینی» بازیگر «آشغال‌های دوست داشتنی» سابقه بازی در فلم‌های «درباره الی»، «فروشنده» و «جدایی نادر از سیمین» را دارد.

«شیرین یزدان» بخش هم در فلم «ابد و یک روز» نقش بازی کرده است.

«حبیب رضایی» دیگر بازیگر «آشغال‌های دوست داشتنی» در فلم‌هایی مانند «سرخپوست»، «بمب؛ یک عاشقانه»، «آرایش غلیظ» و «اسب حیوان نجیبی است» بازی کرده است.

«نگار جواهریان»، «هدیه تهرانی» و «صابر ابر» نیز به ترتیب سابقه بازی در فلم‌های «طلا»، «روزهای نارنجی» و «من دیه‌گو مارادونا هستم» را دارند.

ب م

نظر شما
ارسال نظر